Contactgegevens

Klanten met vragen, opmerkingen of suggesties kunnen terecht op het volgende mailadres: klantenservice@erosa.nl of via het onderstaand contactformulier.


Retour aanvragen? Stuur een mail naar retour@erosa.nl

Let op! Wees op de hoogte van ons retourbeleid alvorens u een retour aanvraagd.


Voor zakelijke onderwerpen kunt u ons bereiken op business@erosa.nl.


Wij streven er naar om u op werkdagen binnen 12 uur te antwoorden.


KvK-nr: 93262922

BTW-nr: NL866332030B01

Veelgestelde vragen

Ik heb mijn product beschadigd ontvangen, wat moet ik doen?
expand_less
expand_more
Als uw pakket bij ontvangst een beschadiging heeft waardoor de chocola niet meer redelijkerwijs te eten is, kunt u een mail sturen naar service@erosa.nl. Dan lossen wij het voor u op.
Kan ik promotor worden van Erosa intense?
expand_less
expand_more
Ja dat kan! Momenteel zijn we nog bezig met hoe we dit precies gaan inrichten. Je kunt alvast je interesse en ideeën doorgeven door een mail te sturen naar business@erosa.nl
Wat is jullie verzend- en retourbeleid?
expand_less
expand_more

Verzendbeleid

Wij streven ernaar om bestellingen voor 11:00 uur geplaatst op dezelfde werkdag te versturen.

U kunt uw pakket volgen met de track-and-trace code die u krijgt binnen enkele uren na het plaatsen van uw bestelling.


Retourbeleid

Wij hebben ons te houden aan hygiëneregels. Hierdoor kunnen wij helaas geen retouren accepteren waarvan de chocolade al is gegeten of aangeraakt. Ongeopende verpakkingen in orginele staat kunnen worden geretourneerd. Stuur een mail naar retourneren@erosa.nl om retourinstucties te ontvangen. Kosten voor retour zijn voor eigen rekening.


Als uw pakket bij ontvangst een zware beschadiging heeft waardoor de chocola niet meer redelijkerwijs te eten is, kunt u een mail sturen naar service@erosa.nl. Dan lossen wij het voor u op.

Contactformulier

expand_less